17 sept 2015

"¿Sabéis si siguen casados?" Gozategi & Miguel Bose

Juicio por la boda que acabó en batalla campal en San Sebastián






Astelehena biharamun ezinez lehertzear nago sabeleko kalanbreak ezin dut gehiago. Ta zer ondo pasatu nun hura gaua atzokoa denbora luze batean gogoratzekoa. Ikasketak ahaztu ditut neskak utzi nauela ta farra on bat botatzeko aitzakirik ez nun falta zazpi egunetatik behin izaten da larunbata. Formal ibiltzen naiz baina begira gauzak zer diran hogeitabi garagardo ta lau gin-tonic segidan azkeneko coca-colak kalte egin ote zidan. Astelehena biharamun ezinez lehertzear nago asteburuetan badakizu etxean gelditu. Ta zer ondo pasatu nun hura gaua atzokoa nire partetik goraintziak buruko-minari(tripako-minari). Goizeko bostak ezkero ez dut ezer gogoratzen balantzaren urratsetan zapatarik gabe nintzen eskerrak nire galtzetan ez zen txanponik gelditzen. Hurrengoan emango dut gizon zintzoaren planta berandu baino lehenago egin beharko dut hanka hurrengoan izango da honek bueltarik ez dauka. Parranda zale naizela pasatzen naizela pentsatzen dut maiz aukera sortzen den heinean berriz juergara joango naiz.






No hay comentarios: